یک شرکت فعال در بازار سرمایه آگهی « مسئول دفتر_خانم » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: دیپلم به بالا
  • شرایط اداری: مسلط به مجموعه آفیس، مسلط به امور اداری، مکاتبات، بایگانی، هماهنگی قرارها و امور محوله
  • سایر شرایط: منظم و مسئولیت پذیر، روابط عمومی بالا و مناسب
  • سابقه فعالیت: حداقل یک سال

رزومه خود را با عنوان 《مسئول دفتر》 به آدرس زیر ارسال کنید:

Majidhoseiny1367@gmail.com

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس بازار سرمایه

استخدام کارشناس ارشد عرضه و پذیرش

استخدام کارشناس آموزش

استخدام کارشناس ارشد مدیریت دارائی‌ها

استخدام کارشناس صندوق‌های بازارگردانی