یک شرکت کارگزاری در زنجان آگهی استخدام « مسئول دفتر مدیر عامل و هیات مدیره » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • سابقه کار: حداقل ۴سال مرتبط با موضوع فعالیت در حوزه بازار سرمایه و مالی
  • شرایط تخصصی: تایپ سریع، آشنایی با اصول بایگانی، مکاتباط اداری، مسلط به امور و اتوماسیون اداری چارگون، مدیریت زمان، آشنا با نهادهای مالی مرتبط با بازار سرمایه، آشنایی با سامانه‌های مربوط به نهاد مالی و بازار سرمایه
  • سایر شرایط: روابط عمومی و روحیه تیمی و مسئولیت پذیری بالا، تسلط کامل بر آفیس، دارای روحیه پیگیری و دقت عمل بالا، آشنا با مفاهیم بازار سرمایه،دارای سرعت عمل بالا و موقعیت‌های استراتژیک

رزومه خود را با ذکر عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

Fundjob1400@gmail.com

بیشتر بخوانید: