تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر مدیرعامل » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی (دانشگاه‌های معتبر)
  • گواهینامه‌های حرفه‌ای: گواهینامه‌های مرتبط با بازار سرمایه مزیت محسوب میشود.
  • شرایط تخصصی: مسلط به آفیس، مسلط به تایپ و مکاتبات اداری و دبیرخانه، دارای روابط عمومی قوی، آشنا با اتوماسیون اداری، منظم و توانمند در امور و صبوری و پیگیری تا حصول نتیجه پیگیری مداوم امور و مسئولیت پذیر
  • سایر شرایط: پاسخگویی به تلفن شرکت، انجام تایپ، دبیرخانه و بایگانی، هماهنگی بین واحدها، نظارت بر فعالیت کارپرداز و نیروی خدماتی، کار با نرم افزار چارگون و اتوماسیون اداری همکاران سیستم، انجام امور متفرقه، ترجیحا متاهل و بالای ٣٢ سال
  • سابقه فعالیت: ۵ سال سابقه کار مرتبط

رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

Jobs@noviraco.com

بیشتر بخوانید: