صدای بورس- مهدی صولی، مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه ضمن اعلام این خبر گفت: گسترش ناوگان و بهبود زیرساختهای این شرکت برای تقویت کانالهای پخش جدید که به دلیل شرایط کرونا ایجاد شده است، منجر به تقویت صنعت پخش و در نهایت توسعه فروش میشود.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، او با اشاره به اقدامات این شرکت در اصلاح و بهبود چرخه سیاستگذاری فروش و پخش پگاه، تاکید کرد: توجه به ظرفیتهای مغفول بنگاههای اقتصادی برای نقش آفرینی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، علاوه بر افزایش بهرهوری در این بنگاهها، میتواند منجر به افزایش فرصتهای شغلی شود.
صولی افزود: شرکت بازارگستر پگاه، تلاش دارد تا با بهرهگیری از این ظرفیتها و به خصوص استفاده از الگوهای نوین مشارکت جویانه، به سمت ایجاد و رونق کسب و کار پایدار در صنعت پخش کشور و به ویژه تمرکز بر توسعه کانالهای جدید فروش و توزیع محصولات سلامت محور، گام بردارد.
او تصریح کرد: هر چند در حال حاضر بیش ٢ هزار خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین در شبکه پخش سراسری کشور در حال تبادلات بین استانی و توزیع مویرگی هستند؛ اما الزامات ناشی از شرایط پسا کرونا و تمایل مردم به استفاده از الگوهای جدید پخش، به ویژه بهرهگیری از ایدههای استارتاپی موجب شده تا توسعه کانالهای دیجیتال در اولویت برنامههای توسعهای شرکت پخش سراسری پگاه قرار دارد.