به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
شرایط تخصصی: تسلط کامل به اصول و استانداردهای حسابداری، آشنا به اکسل، word و نرم افزارهای حسابداری، آشنائی با آئین مکاتبات اداری
وظایف: بررسی، تهیه و تنظیم، کنترل و ثبت به موقع اسناد حسابداری، صدور اسناد مربوط به حقوق و دستمزد، تهیه لیست ماهانه و پرداخت حقوق، کسورات بیمه، مالیات تکلیفی، انجام امور مالیاتی، تهیه و تنظیم دفاتر مالی، صدور فاکتور رسمی، صدور چک، تهیه و تنظیم گزارشات مختلف از فعالیتهای مالی به صورت مستمر و ارائه آن به مدیرمالی
سایر شرایط: پیگیر، خلاق، باانگیزه، تعامل بالا و باهوش
سابقه فعالیت: حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط
رزومه خود را به عنوان کارشناس مالی و حسابداری به آدرس ایمیل زیرارسال کنید:
mali@seba.ir
بیشتر بخوانید: