تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام « کارشناس کال سنتر (مرکز تماس) » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • شرایط اداری: توانایی پاسخگویی تلفنی به نیازهای مشتریان، پیگیری درخواست‌های مشتریان تا حصول نتایج، مستندسازی نتایج تماس‌ها و آشنایی نسبی با بازار سرمایه
  • سابقه کار: حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط
  • سایر شرایط: روابط عمومی بالا، مسئولیت‌پذیر، توانایی حل مساله و پیگیری مستمر، توانایی چند وظیفه‌ای بودن، صبر و بردباری

رزومه خود را با موضوع «کارشناس کال سنتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

boursejob2021@gmail.com

بیشتر بخوانید: