تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

یک شرکت کارگزاری بانکی در تهران آگهی استخدام « کارشناس پذیرش مشتریان » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی رشته‌های مدیریت، حسابداری، اقتصاد و سایر رشته‌های مرتبط
  • شرایط اداری: آشنا با قوانین و مقررات بازار سرمایه، تسلط بر کلیه امور پذیرش مشتریان، آشنایی با نرم افزار تدبیرپرداز، تسلط بر نرم افزارهای مجموعه Office
  • گواهینامه‌های حرفه‌ای: گواهینامه پذیرش سفارش مشتریان اوراق بهادار
  • سایر شرایط: روابط عمومی بالا و توانایی در جذب مشتریان بالقوه، منظم و پیگیر، متعهد و مسئولیت پذیر، دقت در انجام‌امور محوله
  • سابقه کار: حداقل یک سال سابقه کار مرتبط

رزومه خود را با عنوان «کارشناس پذیرش مشتریان-یزد» به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید:

Customers@daybroker.ir

بیشتر بخوانید: