تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

یک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی رشته‌های مدیریت، کامپیوتر، حسابداری و صنایع
  • گواهینامه‌های حرفه‌ای: افرادی که موفق به گذراندن دوره‌های اداری کانون کارگزاران شده‌اند در اولویت قرار دارند
  • شرایط تخصصی: آشنایی با ستان، آشنایی به قوانین بازار سرمایه و نهادهای مالی، جمع‌آوری، نگه‌داری اسناد و مدارک، تسلط کامل به مجموعه Office، تسلط بر اصول نامه‌نگاری، پاسخگویی به تمامی تلفن‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها و نامه‌های دریافتی
  • سایر شرایط: دقت و نظم بالا، مسئولیت‌پذیری، سرعت عمل، روابط عمومی بالا
  • سابقه فعالیت: حداقل ۴ سال سابقه کار مرتبط

رزومه خود را با موضوع « مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

HRCapitalmarket۹۸@gmail.com

بیشتر بخوانید: