تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر مدیرعامل » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • سابقه کار: حداقل ٣ سال مرتبط با موضوع فعالیت در سمت مورد نظر
  • گواهینامه‌های حرفه‌ای: افرادی که موفق به گذراندن دوره‌های اداری کانون کارگزاران شده‌اند در اولویت قرار دارند
  • شرایط تخصصی: مسلط به اصول بایگانی، مکاتبات اداری اتوماسیون اداری و مجموعه Office، آشنا با نهادهای مالی مرتبط با بازار سرمایه، پاسخگویی به تمامی تلفن‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها و نامه‌های دریافتی
  • سایر شرایط: دارای حسن سابقه، منظم، روابط عمومی خوب و توانایی کار گروهی، ظاهری آراسته، متعهد و پیگیر، دقیق و مسئولیت‌پذیری

رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

fundmanager3000@gmail.com

بیشتر بخوانید: