صدای بورس- یعقوب رشنوادی در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکتها و سازمانها گفت: امروز نقش روابط عمومی در سازمانهای پیشرو برجسته است. حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات با فکر انسانها سر و کار دارد و مدیریت افکار عمومی کار بسیار پیچیدهای است.
وی با تاکید بر اینکه تصویری که از یک برند در ذهن افراد جامعه شکل میگیرد، اهمیت زیادی دارد و گاهی میتواند از واقعیت هم مهمتر باشد، افزود: تصویر و تصور از یک برند را روابط عمومی و تبلیغات در ذهن جامعه میسازد و به همین دلیل، در شرکت بیمه سرمد تاکید ویژهای بر جدی گرفتن حوزه روابط عمومی داریم.
مدیرعامل بیمه سرمد خاطر نشان کرد: روابط عمومی، مبدا و کانون همه تحولات در بیمه سرمد است و باید پیشران حوزههای دیگر در شرکت باشد و تلاش مدیران ارشد نیز این است که بتوانند راه را برای تاثیرگذاری بیشتر حوزه روابط عمومی هموار کنند.
رشنوادی افزود: خواسته من از همکاران روابط عمومی این است که در کار رسانهای و تبلیغات، به جای تمرکز بر افراد، بر روی برند شرکت بیمه سرمد تمرکز کنند و تصویری مناسب از برند بیمه سرمد و خدمات شرکت در اذهان عمومی ایجاد کنند.
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با دکتر ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: جلسه صمیمانه، امیدبخش و کمنظیری با دکتر ایمانی داشتم که نگاه مدیریت جدید بانک صادرات ایران به بیمه سرمد، نویدبخش اتفاقات مهم و اساسی در سال ۱۴۰۱ در سرمد است و نوع نگاه حمایتی ایشان، مسئولیت ما را در شرکت سنگینتر میکند.
مدیرعامل بیمه سرمد اضافه کرد: با توجه به انتظارات شکل گرفته نسبت به شرکت، باید تلاش مضاعفی برای جلب رضایت سهامداران داشته باشیم و به اهداف شرکت در سال ۱۴۰۱ جامه عمل بپوشانیم و پاسخ مناسبی به حمایتهای سهامداران خود بدهیم.
رشنوادی با اشاره به تغییرات مثبتی که در ماههای اخیر در بیمه سرمد اتفاق افتاده است، گفت: روزهای خوبی را برای شرکت پیشبینی میکنم. با توجه به اینکه سال ۱۴۰۱ نقطه عطف فعالیتهای بیمه سرمد است، این سال میتواند آغاز یک دهه پرفروغ برای بیمه سرمد باشد و این مهم میتواند با راهبری روابط عمومی و با تکیه بر تخصص تکتک همکاران این بخش محقق شود و شرکت به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور دست یابد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در پایان این دیدار رشنوادی با اهدای لوح تقدیر از کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل سرمد قدردانی کرد.