تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

۸مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه سبد پیشنهادی خود را برای هفته چهارم اردیبهشت ماه ارایه کردند.

به گزارش صدای بورس، برای هفته پیش رو ۸ مجموعه سبدهای سرمایه گذاری به این شرح ارائه شدند؛

بر اساس این گزارش؛شرکت سبد گردان سرمایه و دانش ۳ سهم شبندر، شستا، سپاها را برای میان مدت و ۳ سهم وغدیر، پترول و صندوق سرمایه گذاری مشترک افق را برای بلند مدت پیشنهاد داد.

همچنین سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان الگوریتم از ۳ سهم حپارسا، خدیزل، کیمیاتک برای میان مدت و ۳ سهم کچاد، وکغدیر و شخارک برای بلند مدت تشکیل شده است.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان از ۳ سهم وبصادر، غبشهر و تصمیم برای میان مدت و ۳ سهم پسهند، تفارس، و بملت برای بلند مدت تشکیل شده است.

همچنین سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پردازآریان از ۵ سهم شپنا، سغدیر، غبشهر، فسازان و بوعلی برای میان مدت و ۳ سهم زبینا، وبصادر و خساپا برای بلند مدت تشکیل شده اند.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان کاریزما عبارتند از؛ ۳ سهم کحافظ، ضمان و فافق برای میان مدت و ۳ سهم جم، رمپنا، رنیک و کاریس را برای بلند مدت معرفی کرد.

سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری فاینتک برای کوتاه مدت خاور و برای میان مدت دکوثر و هجرت را پیشنهاد داد و برای بلند مدت شگویا، مدیر، پسهند را معرفی کرد.

همچنین سبد پیشنهادی شرکت ویستا از ۵ سهم خودکفا، شصدف، خاذین، کپشیر، دپارس برای میان مدت و ۲ سهم ثبات، ویستا برای بلند مدت تشکیل شده است.

در پایان سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا با ۳ سهم کبافق، شبندر، فباهنر برای میان مدت و ۲ سهم ولاژ، وکغدیر برای بلند مدت است.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۴۹۱