تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

جنگ بین توییتر و رقیب نوظهورش، «تردز» همچنان ادامه دارد. گرچه برخلاف تصور، تردز نتوانست آنگونه که باید در میان کاربران مورد توجه قرار گیرد.

مارک زوکربرگ، رئیس شرکت متا گفت که تعداد کاربران تردز در کمتر از یک هفته از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد. در مقابل، لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر اعلام کرد که توییتر بالاترین میزان استفاده روزانه از ماه فوریه تاکنون را ثبت کرده است.

این شاخ و شانه کشیدن‌های دو طرف در حالی ادامه دارد که بسیاری از کارشناسان تفاوتی بین ایلان ماسک و مارک زوکربرگ نمی‌بینند. نگاه مجله «اکونومیست» به این موضوع نیز جالب توجه است.

  • شماره ۵۰۱ هفته نامه اطلاعات بورس