تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

چگونگی برگزاری و زمان دوره های آموزشی شرکت های مالی مشخص شد.

به گزارش صدای بورس، در هفته آینده مرکز آموزش سهم آشنا، پیشگامان دنیای مالی، کانون کارگزاری بورس اوراق بهادار، گروه مالی شریف، مرکز مالی ایران، دوره های آموزشی برگزار می کنند.

بر اساس این گزارش، کارگزاری مبین سرمایه دوره ـموزشی مبانی سرمایه گذاری رادر روز ۲۶ شهریور ماه، تابلو خوانی کاربردی را روز ۲۷ شهریور،معامله گری و نوسان گیری را در روز ۲۸ شهریور و مبانی سرمایه گذاری را روز ۲۹ شهریور ماه را بصورت حضوری در شهر شیراز برگزار می کتد همچنین شرکت دروه آشنایی با معاملات شمش طلا را نیز در روز ۲۸ شهریور ماه دارد.

همچنین گروه پیشگامان دنیای مالی دوره آموزشی ورود سریع تا متخصص شدن در بازار مشتقه آتی و آپشن سهام و کالا را در روز ۲۸ شهریور ماه برگزار می کند.

علاوه برآن دومین دوره جامع تجزیه و تحلیل صورت های مالی بانک ها در روز ۲۷ شهریور ماه و عملیات بازار باز و سیاست گذاری پولی در ایران در روز ۳۰ شهریور ماه برگزار می شود.

مرکز مالی ایران در روز ۲۹ سهریور ماه دوازدهمین دوره جامع آمادگی آزمون تحلیلگری خبره مالی CFA را برگزار میکند روز ۳ مهر ماه گام به گام تا معامله گری در بازار سرمایه برگزار می شود.

کانون کارگزارن بورس و اوراق یهادارد دوره مقدمه ای بر تحلیل صنایع دلاری را روز ۳۰ شهریور ماه و کدال و صورت های مالی را روز ۹ مهر ماه و آشنایی با تامین مالی جمعی (کرادفاندینک) در بازار سرمایه را روز ۱۹ مهر ماه برگزار می کند.

همچنین کارگزاری بانک سامان کارگاه آموزشی بازار اختیار معاملات سهام (آپشن) را روز ۲۷ شهریور ماه برگزار می کند.