شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر موفق شد با اجرای دقیق سیاست‌های شرکت به اهداف از پیش تعیین شده برای افزایش میزان و مقدار فروش محصولات دست یابد.

به گزارش صدای بورس، در شش ماهه نخست امسال شرکت گل‌گهر با فروش بیش از شش میلیون و ۷۰۰ هزار تن از محصولاتش (گندله، کنسانتره)، افزایش ۱۲ درصدی مقدار فروش محصولات را در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته، محقق کرد.

این میزان افزایش فروش حجم محصولات موجب شد تا درآمدهای شرکت هم در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته، ۶۳ درصد افزایش یابد.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ موفق شده بود ۶ میلیون و ۵۰ هزار و ۱۰۱ تن از محصولاتش را به فروش برساند، اما در شش ماهه اول امسال، میزان فروش محصولات با افزایش ۱۲ درصدی به ۶ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۴۱۹ تن رسید.

همچنین گل گهر به عنوان یکی از شرکت‌های اطمینان‌بخش و پرثبات بازار سرمایه موفق شد؛ با افزایشی ۶۳ درصدی، در شش ماهه نخست امسال ۲۹۳ هزار و ۸۱۷ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال درآمد از محل فروش محصولات را کسب کند. این در شرایطی است که در سال ۱۴۰۱ شرکت موفق شده بود در همین بازه زمانی ۱۷۹ هزار و ۸۱۸ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال درآمد را محقق کند.

گفتنی است شرکت گل گهر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشران معدنی و صنعتی کوشیده در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین است، از تمام ظرفیت‌های فنی و اجرایی برای بهبود شاخص تولید و فروش محصولاتش بهره گیرد.