به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد روز گذشته خبری با عنوان قطع شبکه پوزهای بانک ملی در کانالی در یک شبکه اجتماعی منتشر شد. پیرو انتشار این خبر به اطلاع میرساند در دو هفته گذشته شبکه پرداخت الکترونیکی سداد بنا بر گزارشهای استخراج شده از واحد پایش اطلاعات این شرکت از پایداری کامل برخوردار بوده و خدمت رسانی به آحاد مردم و مشتریان همانند گذشته در حال انجام است.
گواه این ادعا تصویر پایش ارایه شده از سوی واحد NOC سداد است. همانطور که در این نمودار، فعالیت پنج روز گذشته شبکه پرداخت الکترونیک سداد نشان داده شده است، هیچگونه قطع ارتباطی در شبکه وجود ندارد. نقاط صعودی نمودار مربوط به زمان اوج و نقاط نزولی مربوط به کاهش ترافیک شبکه در ساعات پایانی روز است. رنگ سبز در نمودار نشانگر پایداری ثابت در شبکه بوده و در صورت وجود اختلال ادعا شده در خبر مذکور، نمودار میبایست توسط خط قرمز پایینی دچار گسستگی میشد.
شایان ذکر است بر اساس گزارش اخیر منتشر شده در بولتن اقتصادی شاپرک، میزان مغایرتهای ایجاد شده روی کارتخوانهای سداد در یکسال گذشته همواره در حدود 0/04 درصد بوده است.
سداد همواره ارایه خدمات پایدار و با کیفیت به مشتریان را در اولویت کسب و کار خود قرار داده است.