گزارش اطلاعات بااهمیت - صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق- گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت کیسون منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت کیسون خبر داد؛ مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق، به نام شرکت کیسون صادر شده و در آن، شرکت های جدار العاصمه، آثار الورکاء و جناح الابابیل، به عنوان شرکای سرمایه گذار و مجری به پروژه اضافه شده اند.

بر این اساس شرکت کیسون با نماد کیسون در فرابورس فعالیت دارد؛ گزارش اطلاعات بااهمیت - صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق- گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ را بررسی کرد،
دلایل اصلاح اطلاعیه به این شرح است؛ به درخواست شرکت محترم فرابورس سوال های آن شرکت و توضیحات شرکت کیسون سایر اطلاعات بااهمیت - صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق- گروه ب است.

مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق، به نام شرکت کیسون صادر شده و در آن، شرکت های جدار العاصمه، آثار الورکاء و جناح الابابیل، به عنوان شرکای سرمایه گذار و مجری به پروژه اضافه شده اند. توضیح اینکه طبق مصوبه وزارت علوم کشور عراق به عنوان سرمایه پذیر، مقرر شده است بر اساس سایت پلان و طرح اولیه پروژه، میزان سرمایه گذاری به مبلغ ۲،۸۷۱،۵۸۹،۸۰۳ دلار آمریکا باشد و از آنجا که صدور مجوز این امر، منوط به نهایی شدن طراحی و اخذ سایر تاییدات (از جمله مجوزهای شهرداری بغداد و سازمان فرودگاه کشوری عراق) می باشد، جهت تسریع در امور، مجوز سرمایه گذاری طی دو مرحله ذیل صادر خواهد شد: - مرحله نخست: صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه و ورود سرمایه گذارن جدید و شروع فعالیت ها (مجوز پیوست). - مرحله دوم: افزایش میزان سرمایه گذاری به مبلغ بالغ بر ۲ میلیارد دلار بر اساس طرح نهایی (این مرحله به دلیل ضرورت نهایی شدن نقشه ها و مجوزها، حدود شش تا دوازده ماه، زمان خواهد برد).