شرکت KTL به عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران، به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، اقدام به راه‌اندازی سرویس تعمیرگاه سیار یا تعمیر در محل کرده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت KTL به عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران، به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، اقدام به راه‌اندازی سرویس "تعمیرگاه سیار" یا تعمیر در محل کرده است.
در مرحله اول اجرای این سرویس، تعمیرگاه سیار از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب برای استان‌های تهران و البرز فعالیت می‌کند.
تمامی قطعات شرکت KTL دارای ۶ ماه یا ۱۰ هزار کیلومتر گارانتی هستند و هزینه سرویس تعمیرگاه سیار در تهران برای مشتریان رایگان است.
مالکان خودروهای هیوندای می‌توانند برای استفاده از این سرویس، با شماره تلفن‌های تعمیرگاه مرکزی یا ۰۲۱۹۱۰۷۵۷ و ۰۹۹۳۳۱۸۹۶۸۷ تماس بگیرند و درخواست خود را مطرح کنند.
این اقدام شرکت KTL به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات پس از فروش و کاهش زحمت آنان برای مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها انجام شده است. با توجه به گستردگی شهر تهران و ترافیک سنگین آن، این سرویس می‌تواند بخشی از نیاز مشتریان به سرویس‌دهی و تعمیرات را برآورده کند.
البته لازم است KTL در آینده نزدیک این سرویس را به سایر شهرهای بزرگ نیز تسری دهد.