تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند «واتی » ۸۹ درصد افزایش سرمایه را تصویب کرد.

به گزارش صدای بورس، هم اکنون مجمع عمومی فوق العاده، شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند «واتی» با حضور بیش از ۷۶ درصد سهامداران (در خصوص تصمیم گیری برای افزایش سرمایه) در حال اجرا است .

شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند «واتی » سرمایه خود را از مبلغ ۴،۵۰۰ میلیارد ریال به ۸،۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۸۹ درصد از محل سود انباشته مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در رابطه با اهداف انجام افزایش سرمایه، گفت: افزایش سرمایه در راستای حفظ و توسعه عملیات جاری، کفایت سرمایه برای ارزش آفرینی پایدار برای صاحبان سهام، حفظ جایگاه رقابتی در سرمایه گذاری، حضور موثر در بازار سرمایه، تقویت ساختار مالی، بهبود بازدهی پرتفو، حفظ و توسعه عملیات جاری انجام می شود.

فایقی به موارد ارزیابی طرح افزایش سرمایه اشاره کرد و گفت: در طرح افزایش سرمایه نرخ بازده داخلی برای ۵ سال آتی، معادل ۴۹درصد حاصل شده است. علاوه بر آن خالص ارزش فعلی طرح برای مدت ۵ سال آتی با نرخ مورد انتظار ۲۳درصد محاسبه و معادل ۲،۷۴۹،۷۲۴ میلیون ریال براورد شده است.

وی ادامه داد: دوره بازگشت سرمایه برای این طرح افزایش سرمایه معادل ۳ سال است که این امر نیز توجیه پذیر بودن طرح افزایش سرمایه از ابعاد مالی و اقتصادی را تایید می کند.