تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

۹مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه سبد های خود را برای هفته سوم آذر ماه پیشنهاد کردند.

به گزارش صدای بورس، برای هفته پیش رو ۹ مجموعه سبدهای سرمایه گذاری به این شرح ارائه شدند؛

بر اساس این گزارش؛ پرتفوی پیشهادی شرکت سبدگردان داریک پارس از ۵ سهم وبملت، خاور، خساپا، کرومیت و قثابت برای میان مدت و ۲ سهم فراز، داریک برای بلند مدت تشکیل شده است.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان الگوریتم از ۳ سهم زفجر، ونوی و ثاخت برای میان مدت و ۳ سهم وکغدیر، سیتا و فخوز برای بلند مدت تشکیل شده است.

همچنین سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان سرمایه و دانش از ۳ سهم شپنا، وبملت و سپاها برای میان مدت و ۴ سهم وغدیر، شستا، مبین و صندوق سرمایه گذاری مشترک افق برای بلند مدت تشکیل شده است.

علاوه برآن شرکت سبدگردان تصمیم ۳ سهم غبشهر، وبصادر و تصمیم را برای میان مدت و ۳ سهم فجر، فزر و شگویا را برای بلند مدت معرفی کرد.

شرکت سبدگردان سورین ۲ سهم کوثر، دابور را برای میان مدت و ۳ سهم سپاها، ومعادن و فولاد را برای بلند مدت معرفی کرده است.

شرکت مشاور سرکایه گذاری سهم آشا ۲ سهم دانا، پترول را برای میان مدت و ۳ سهم وتوکا، تایرا و وخارزم را برای بلند مدت پیشنهاد داد.

گفتنی است سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پردازآریان عبارتند از؛۴ سهم سیمرغ، سپاها، غمینو، پی پاد برای میان مدت و ۳ سهم فسبزوار، بوعلی و خدیزل برای بلند مدت است.

شرکت سبد گردان کاریزما نیز ۳ سهم کاریس، شکربن و رتاپ را برای میان مدت و ۳ سهم رافزا، کارا و ضمان را برای بلند مدت پیشنهاد داده است.

شایان ذکر است سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری فاینتک از ۳ سهم کوثر، سیمرغ و سدور برای میان مدت و ۳ سهم کاوه، مدیر و کپارس برای بلند مدت تشکیل شده است.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۵۲۱