با راه‌اندازی فیبر نوری کرمان شاهد سرعتی بالغ بر ۸۰ برابر سرعت +ADSL۲ خواهیم بود و این موضوع تا ۵ دهه، حوزه ارتباطات کشور را بیمه خواهد کرد.

به گزارش صدای بورس، با راه‌اندازی فیبر نوری کرمان شاهد سرعتی بالغ بر ۸۰ برابر سرعت +ADSL۲ خواهیم بود و این موضوع تا ۵ دهه، حوزه ارتباطات کشور را بیمه خواهد کرد.

سید ایمان میری مدیرعامل های‌وب در مصاحبه با شبکه استانی کرمان ضمن تاکید بر تسریع فرآیند حفاری در شهر کرمان از لزوم نوسازی زیرساخت‌ها و ارتقا تکنولوژی در سطح کشور استقبال کرد.
وی افزود با راه‌اندازی فیبر نوری در سطح استان شاهد سرعتی بالغ بر ۸۰ برابر سرعت DSL خواهیم بود و این موضوع تا ۵ دهه، حوزه ارتباطات کشور را بیمه خواهد کرد. در ادامه مهندس ساجدی‌فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز از تکمیل پروژه تا پایان سال جاری خبر داد و افزود از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه سرویس در سال آینده استفاده خواهیم کرد.
در پایان این مصاحبه امیر جباری رئیس واحد توسعه و نگهداری های‌وب ضمن تشکر از سعه صدر هموطنان کرمانی تاکید کرد پروژه حفاری به صورت شبانه‌روزی و با حفظ اصل تسهیل تردد و حداقل مزاحمت شهری به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و پهناورترین استان کشور نیز به شبکه ملی فیبر نوری متصل می‌ شود.