به گزارش صدای بورس، نشریه «فرنچایز» در شماره ژانویه ۲۰۲۴ خود به معرفی تعدادی از این شرکتها و داستان شکلگیری آنها پرداخته و نوشته است: برندهای جدید عموماً مفاهیم نوآورانهای را به بازار ارائه میکنند.
در این زمینه، جوانان نقش ویژهای دارند. در واقع، ذهنهای جوان با رویاهای بزرگ، همچنان در حال خلق استارتاپهای جدید هستند. به عنوان مثال، موزیا بریج از شهر ممفیس در سن ۹ سالگی به این فکر افتاد که دنیای مد را دوباره تعریف کند. در حال حاضر او که کمتر از ۲۰ سال سن دارد، شرکت خود را تأسیس کرده و فرد موفقی است. یا آلینا مورس که از ۷ سالگی به فکر حل مشکل بهداشت دهان در زمان مصرف شیرینی بود، در نوجوانی موفق به ساختن آبنبات چوبی شد که بدون شکر بود.