به گزارش صدای بورس، مجله «د ویک» در آخرین شماره خود به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته است: مدتهاست که پست سلطنتی بریتانیا با مشکلاتی روبهرو شده است: مجموعهای از اعتصابات پیاپی در فاصله بین می ۲۰۲۲ و جولای ۲۰۲۳، هک سیستم پستی که ۱۰ میلیون پوند زیان در پی داشت و زیان سنگین مالی به میزان ۳۱۹ میلیون پوند، بخشی از این مشکلات به شمار میروند.
از همه اینها مهمتر، دیدگاه منفی مردم به خدمات ضعیف سیستم پستی این کشور است. اواخر سال گذشته، اداره پست سلطنتی بریتانیا به دلیل نرسیدن به اهداف سال مالی ۲۳/۲۰۲۲ با جریمهای به میزان ۵.۶ میلیون پوند روبهرو شد. افزایش قیمت تمبر پستی نیز مورد اعتراض مردم بوده است.