تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

۷ مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه سبد های خود را برای هفته دوم خرداد ماه پیشنهاد کردند.

به گزارش صدای بورس، برای هفته پیش رو ۷ مجموعه سبدهای سرمایه گذاری به این شرح ارائه شدند.

بر اساس این گزارش سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان از ۴ سهم سیمرغ، سهگمت، کپارس، فخوز برای میان مدت و ۳ سهم فغدیر، صندوق طلا و خدیزل برای بلند مدت تشکیل شده است.

همچنین سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان الگوریتم از ۴ سهم فملی، ونوین، سپید، خودرو برای میان مدت و ۲ سهم تاصیکو، طلا برای بلند مدت تشکیل شده است.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان تصمیم از ۶ سهم هوشیار، زقیام،تصمیم، فسبزوار، فزر، خودرو برای میان مدت و ۵ سهم دکوثر، فولاد، فملی، شپدیس، شکام برای بلند مدت تشکیل شده است.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان هدف از ۳ سهم دی، فملی، صندوق صبای هدف برای میان مدت و ۳ سهم خودرو، غچین، وبملت برای بلند مدت تشکیل شده است.

گفتنی است سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان سورین از ۳ سهم کوثر، ومعادن، همراه برای میان مدت و ۴ سهم کاما، حسینا، شپنا و طلا برای بلند مدت تشکیل شده است.

شرکت سبدگردان کاریزما از ۵ سهم وبملت، فغدیر، غبشهر، کوثر، متال برای میان مدت و ۲ سهم ضمان، کاریس برای بلند مدت تشکیل شده است.

پرتفوی پیشنهادی شرکت سبدگردان داریک پارس از ۵ سهم خزامیا، وبملت، خاور، وخوارزم، قثابت برای میان مدت و ۲ سهم داریک، فراز برای بلند مدت تشکیل شده است.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۵۴۲