به گزارش صدای بورس، تپسی در شفاف سازی از برنامه اش برای درامد ۲۷۲ میلیاردی رونمایی کرد که با تبلیغات و جذب مخاطبان جدید در سوپر اپ جدیدش به دست می آورد.
در این نامه مدیرعامل شرکت در خصوص دلایل تاخیر در افشا و حفظ حقوق سهامداران توضیح داده است و اضافه کرده برای تبلیغات محیطی در ۸ شهر ۵۰ میلیارد بودجه لازم دارد و با این مقدمه مشارکت در ساخت برنامه ۱۰۰ قسمتی و احتمال جذب ۴ میلیون کاربر جدید برای تپسی فراهم می کند .
به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع میرساند پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری کدال مبنی بر - به استحضار می رساند توضیحات مربوطه در خصوص تاخیر در افشا اطلاعات بااهمیت(تبلیغات تلویزیونی) است.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.