تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

گزارش مقایسه سود و زیان و درآمد شرکت سبزوار را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس، شرکت سیمان سبزوار خبر داد؛ مقایسه سود ۳ماهه منتهی۱۴۰۳/۰۳/۳۱ سود خالص شرکت با افزایش قابل توجه ۵۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل مواجه بود.

شرکت سیمان سبزوار (سبزوار) در بورس فعالیت دارد؛
-تحلیل بنیادی؛
مقایسه سود ۳ماهه منتهی۱۴۰۳/۰۳/۳۱ سود خالص شرکت با افزایش قابل توجه ۵۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل مواجه بود و احتمال تعدیل مثبت تا پایان سال مالی دور از انتظار نخواهد بود و درسال جاری در
سه ماهه اول هزینه های مالی کاهش ۱۰درصدی داشته و ، کل دارائی های شرکت نسبت به سال قبل افزایش۱۸ درصدی داشته و حقوق مالکانه شرکت نیز با افزایش ۶درصدی است درصد ی روبرو بود.

-تحلیل تکنیکال؛
در تایم فریم روزانه الگوی کنج نزولی تشکیل شده و با عبور از آن انتظار پولبک به آن و سپس روند افزایشی سهم متصور است. حمایت سهم مبلغ ۳،۹۰۰ ریال و مقاومت های پیش رو حدود مبلغی ۵،۴۰۰ ریال و ۶،۰۰۰ ریال
می باشد با عنایت به اصلاح صد در صدی تا کف قبلی و تکرار سه بار واکنش به آن می تواند مبلغ ۳،۹۰۰ریال حمایت معتبری باشد و احتمال برگشت از آن را خواهیم داشت مبلغ فوق میتواند حد ضرر ما باشد و در صورت واکنش و عبور از آن مقاومت های فوق الاشاره دور از انتظار نخواهد بود. سهم قیمت سهم در سال ۹۹مبلغ۱۰،۸۰۰ ریال بوده که کاهش قابل توجه۶۲درصدی داشته است.

منبع: کارگزاری سهام پژوهان شایان