تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

۸ مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه سبد های خود را برای هفته سوم مرداد ماه پیشنهاد کردند.

به گزارش صدای بورس، برای هفته پیش رو ۸ مجموعه سبدهای سرمایه گذاری به این شرح ارائه شدند.

بر اساس این گزارش؛ سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پردازآریان از ۴ سهم سیمرغ، کحافظ، سرود، فغدیر برای میان مدت و ۳ سهم فملی، صندوق طلا، خدیزل برای بلند مدت تشکیل شده است.

همچنین سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان هدف از ۳ سهم دی، خزامیا، صندوق صبای هدف برای میان مدت و ۳ سهم فخاس، غچین و وبملت برای بلند مدت تشکیل شده است.

علاوه برآن سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان سورین از ۳ سهم وخاور، شصدف، کوثر برای میان مدت و ۴ سهم خزامیا، حکشتی، شاملا و واحیا برای بلند مدت تشکیل شده است.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان ویستا از ۵ سهم انتخاب، کحافظ، ثامید، حفاری، قرن برای میان مدت و یک سهم ثبات برای بلند مدت تشکیل شده است.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان تصمیم از ۵ سهم هوشیار، نارنج اهرم، خزامیا، دابور و وبملت برای میان مدت و ۴ سهم وتجارت، واحیا، رمپنا و شکام برای بلند مدت تشکیل شده است.

شرکت سبدگردان سرمایه و دانش ۳ سهم فولاد، پترول، شپنا را برای میان مدت و ۴ سهم شستا، تاصیکو، شتاب، صندوق مشترک افق را برای بلند مدت معرفی کرد.

پرتفوی پیشنهادی شرکت سبدگردان داریوش از ۵ سهم انتخاب، کحافظ، ونوین، ساروج و اونیکس برای میان مدت و نوری برای بلند مدت تشکیل شده است.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان کاریزما نیز ۴ سهم هجرت، شمواد، کوثر و پکرمان برای میان مدت و ۴ سهم کاریس، کارا، متال و کهربا برای بلند مدت تشکیل شده است.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۵۵۱