عضو جدید شورای عالی بورس و نماینده مجلس شورای اسلامی ۱۰ ویژگی مهم رییس جدید سازمان بورس را تشرح کرد و گفت: مهمترین ویژگی رییس جدید سازمان ارتباط سازنده و موثر با دولت و مجلس برای رفع چالش های مربوط به بازار سرمایه است.

هادی محمدپور،در گفت و گو با «صدای بورس» در مورد ویژگی های رییس جدید سازمان بورس گفت: از مهمترین ویژگی رییس جدید سازمان بورس باید ارتباط و تاثیرگذاری در بخش های محتلف از جمله مجلس و دولت باشد تا بتواند با استفاده از این ظرفیت کمک موثر به بازار در رفع چالش های مربوطه از جمله اصلاح نرخ خوراک گاز صنایع، عوارض صادراتی ، نرخ بهره ، اصلاح بند س تبصره ۶ کند.

عضو ناظر مجلس در شورایعالی بورس شناخت دقیق از بازار ، چالش ها و میزان تاثر گذاری در بورس را از دیگر ویژگی های سکاندار جدید بورس عنوان کرد و افزود: توانایی ایجاد اجماع در بین ارکان مختلف و فعالان بازار، استفاده از ظرفیت سهامدارن حقیقی و ارایه برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در خصوص مسایل بازار سرمایه ‌از اهم ویژگی های رییس جدید تالار شیشه ای است.

به گفته وی مقبولیت اجتماعی در بازار و بین فعالان ، سابقه و رزومه قوی و ارایه راهکارهای برون رفت از شرایط کنونی بازار و مدیریت سازمان در اتاق شیشه ای با تکیه بر خرد جمعی می توان از دیگر شاخص های انتخاب رییس جدید سازمان بورس اشاره کرد.