پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شکام منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۷,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و بهره مندی از معافیت مالیاتی که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با نماد شکام منتشر شد.

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیات مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۷,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و بهره مندی از معافیت مالیاتی که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می شود.

اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.