تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

این روزها پادشاه رمزارزها بین دو کانال ۵۹ هزار و ۶۰ هزار دلار در حال رفت و آمد است.

به گزارش صدای بورس،در معاملات امروز چهارشنبه ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) بازار کریپتوکارنسی شاهد افت قیمت نزدیک به ۷۰ درصد رمزارزها بود. برنده بزرگ امروز، رمزارز CKB بود که بیش از ۱۳ درصد افزایش قیمت را ثبت کرد. قیمت این کریپتو کمتر از ۲ سنت و ارزش بازار آن نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار است. این رمزارز همچنین جایگاه ۷۷ بازار را در اختیار دارد. رمزارزهای Celestia، Beam و Conflux نیز به ترتیب بیشترین رشد قیمت را ثبت کردند.

در مقابل، رمزارز Helium امروز با ۶.۵ درصد افت بیشترین کاهش قیمت را ثبت کرد. قیمت این کریپتو ۶.۶ دلار و ارزش بازار آن بیش از یک میلیارد دلار است و در جایگاه ۶۱ بازار نشسته است. رمزارزهای Arweave، Maker و Aave نیز بیش از ۴ درصد کاهش قیمت داشتند و در میان بازندگان امروز جای گرفتند.

امروز پادشاه رمزارزها وضعیت نامتعادلی داشت. در زمان تهیه گزارش، بیت‌کوین با ۱.۴ درصد رشد قیمت در محدوده ۵۹ هزار و ۷۶۰ دلار قرار داشت. در آغاز معاملات، این کریپتوکارنسی محبوب به بیش از ۶۰ هزار دلار رسیده بود. بیت‌کوین در تلاش است تا با شکستن سطوح مقاومت کنونی، به رکوردهای تازه‌ای دست پیدا کند.

در میان بزرگان بازار، اتریوم هم با افت قیمت روبه‌رو شد. همچنین بایننس و سولانا که از نظر ارزش بازار رتبه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند، شاهد کاهش قیمت بودند.