طبق اعلام کانال تلگرام همستر کامبت ، جهت دریافت ایردراپ همستر کامبت فقط تا پایان روز ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ ، مهلت اتصال کیف پول به بازی فراهم است .

به گزارش صدای بورس،طبق اعلام کانال تلگرام همستر کامبت ، جهت دریافت ایردراپ همستر کامبت فقط تا پایان روز ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ ، مهلت اتصال کیف پول به بازی فراهم است . در این بخش از مقاله آلما اکس ، آموزش اتصال کیف پول به همستر کامبت و انتخاب بهترین روش دریافت و برداشت توکن های همستر توضیح داده شده است .

روش های دریافت و برداشت توکن همسترکامبت

جهت برداشت یا WITHDRAW توکن همستر کامبت برای کاربران این بات تلگرامی ، روش های مختلفی در نظر گرفته شده است . بسیاری از این روش ها اتصال مستقیم بات تلگرام به کیف پول های صرافی های خارجی خواهد بود . اما امکان برداشت توکن همستر با روش های دیگر نیز فراهم شده است .

در بخش Airdrop بازی همستر سپس گزینه Withdraw ، چندین روش برداشت توکن های همستر درج شده است . این روش های برداشت ایردراپ همستر به طور کلی به ۲ بخش تقسیم خواهد شد :

  1. برداشت توکن همستر به صورت آنچین ( Onchain )

  2. برداشت توکن همستر به صورت آفچین (Offchain )

برداشت توکن همستر به صورت آنچین ( Onchain )

در این روش برداشت ، کاربران همستر کامبت میتوانند کیف پول شبکه Ton خود را به صورت مستقیم به بازی متصل کنند . جهت انجام این روش ، نیازمند یک کیف پول در شبکه تون مانند تون کیپر و یا کیف پول تلگرام را دارید . در این روش برداشت ، ایردراپ همستر بر روی شبکه بلاکچین TON به کیف پول های شما واریز خواهد شد .

برای برداشت از روش آنچین ، ۲ مورد در لیست گزینه های برداشت توکن همستر کامبت درج شده است :

  • برداشت به ولت تلگرام Wallet in Telegram

  • برداشت به صورت آنچین ولت های مانند تون کیپر On-Chain Airdrop

قطعا برای کاربران ایرانی ، بهترین روش برداشت توکن های همستر ، روش آنچین و اتصال کیف پول تون کیپر به بازی می باشد . چرا که در این روش نیازی به احراز هویت نبوده و به راحتی توکن های همستر را دریافت خواهیم کرد .

روش برداشت به ولت تلگرام برای کاربران ایرانی بسیار پر ریسک خواهد بود . چرا که در صورت شناسایی ولت و کاربر ایرانی ، کیف پول تلگرام شما و دارایی های آن مسدود خواهد شد .

برداشت توکن همستر به صورت آفچین ( Offchain )

برداشت ایردراپ همستر به صورت آفچین ، با واریز و انتقال ایردراپ کسب شده به صرافی های واسط ارز دیجیتال خارجی خواهد بود . در بخش برداشت توکن بازی همستر کامبت ، چند صرافی در لیست برداشت توکن درج شده است :

  • برداشت به صرافی خارجی بایننس

  • برداشت به صرافی خارجی بای بیت

  • برداشت به صرافی خارجی OKX

  • برداشت به صرافی خارجی EBI

در میان این گزین های برداشت صرافی ها ، فقط صرافی خارجی EBI بدون نیاز به kyc یا همان احراز هویت است و سه صرافی دیگر بایننس ، بای بیت و okx نیازمند احراز هویت هستند . توجه داشته باشید که کاربران ایرانی ، امکان احراز هویت با مدارک ایرانی در این صرافی ها را ندارند و تحریم هستند . تنها روش استفاده از این بخش صرافی ها، احراز هویت با مدارک خارجی و فیک بوده که کمی مشکل و پرهزینه خواهد بود .

تنها مزیت این روش ، انتقال مستقیم و سریع توکن همستر به صرافی های خارجی و امکان سریع ترید خرید و فروش توکن های همستر خواهد بود .

روش های برداشت ایردراپ همستر

مزیت برداشت ایردراپ همستر به صورت آفچین

برداشت مستقیم توکن های همستر به صرافی های خارجی چند مزیت خواهد داشت . انتقال مستقیم ایردراپ به صرافی های خارجی به راحتی موجب ترید و خرید فروش آن در بخش اسپات صرافی ها خواهد شد . صرافی های بای بیت و OKX اعلام کرده اند که بعد از واریز و انتقال توکن همستر به این صرافی ها ، امکان خرید و فروش آن در بخش اسپات صرافی ها فراهم خواهد شد .

همچنین صرافی بایننس اعلام کرده است که در بازه زمان ۱۹ تا ۲۶ سپتامبر ، امکان افزایش توکن های انتقالی همستر در بخش لانچ پول صرافی فراهم خواهد شد . کاربران با شرکت و استک توکن ها دربخش لانچ پول صرافی بایننس ، به توکن های بیشتری از همستر دست خواهند یافت.

اما خب توجه داشته باشید که باز هم کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها نمیتوانند از این صرافی های خارجی استفاده کنند . تنها عده کمی از کاربران با ارائه مدارک هویتی خارجی و یا فیک ، مجوز فعالیت در صرافی های خارجی را دارند .

بهترین روش برداشت و انتقال توکن همستر

بهترین و راحت ترین روش برداشت و انتقال توکن های همستر برای ما کاربران ایرانی ، استفاده از روش On-Chain Airdrop است . با انتخاب این روش ، میتوان کیف پول شبکه ton مانند تون کیپر را به بازی وصل کرده و در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر) توکن های همستر خود را در کیف پول تون کیپر خود مشاهده کنید .

جهت فروش توکن همستر در تون کیپر ، بعد از لیست شدن همستر میتوان آن را در صرافی های ایرانی مانند آلما اکس انتقال داده و معادل تومانی آن را دریافت کرد .

جهت فروش توکن های همستر خود ، در صرافی آلما اکس عضو شده و احراز هویت سریع خود را انجام دهید . بعد از لیست شدن همستر در صرافی های خارجی ، امکان فروش همستر در آلما اکس نیز فراهم خواهد شد . معادل تومانی فروش همستر خود را در آلما اکس به سرعت دریافت خواهید کرد.

رسیت دادن کیف پول متصل به همستر کامبت و تغییر مسیر برداشت ایردراپ

در بخش Airdrop بازی همستر سپس قسمت Withdraw ، در انتهای این صفحه یک گزینه به نام Reset Withdraw option نام دارد. با انتخاب این گزینه ، میتوان کیف پول وصل شده قبلی را حذف کرده و مجدد اقدام به انتخاب یک روش جدید جهت برداشت توکن های همستر کنید .

جهت انجام این روش ، ابتدا روی گزینه رسیت زده و سپس کانفرم و تایید کنید . مجدد از همین بخش Withdraw گزینه On-Chain را انتخاب کرده و کیف پول تون کیپر خود را به بازی متصل کنید .

نحوه ریسیت کیف پول و تغییر روش براشت توکن همستر

معیار های مهم در تعیین مقدار ایردراپ همسترکامبت

ظاهراً تعداد کل توکن ها ۱۰۰ میلیارد واحد خواهد بود که از این میزان ۶۰ میلیارد واحد میان کاربران توزیع خواهد شد.همستر در بخش Airdrop لیست ۶ معیار مهم رو قرار داده و احتمالا امتیازی رو بابت انجام این موارد دریافت خواهیم کرد که مقدار ایردراپ مارو مشخص میکنه

  • درامد ساعتی (پرافیت)

  • درامد انجام تسک ها

  • تعداد دعوت ها

  • دستاوردها

  • جوین شدن در کانال تلگرام همستر

  • کلیدها

تا زمان تکمیل و اسنپ شات بازی ( تعیین مقدار ایردراپ هر کابر ) در تاریخ ۳۱ شهریور ، فرصت افزایش شانس برای کسب بیشتر توکن های همستر کامبت را دارید . تا این فرصت استفاده نهایی را کرده و موارد ومعیار های مهم بازی را انجام و ارتقا دهید .

جهت فروش توکن های همستر خود ، در صرافی آلما اکس عضو شده و احراز هویت سریع خود را انجام دهید . بعد از لیست شدن همستر در صرافی های خارجی ، امکان فروش همستر در آلما اکس نیز فراهم خواهد شد . معادل تومانی فروش همستر خود را در آلما اکس به سرعت دریافت خواهید کرد.

معیار های مهم همستر کامبت در تعیین مقدار ایردراپ

نکات مهم در خصوص برداشت توکن همستر

در اینجا برخی نکات مهم در خصوص انتقال ایردراپ همستر کامبت توضیح داده شده است :

  • کاربران ایرانی امکان استفاده و فعالیت در صرافی های خارجی را ندارند . حتما روش On-Chain airdrop را انتخاب کنید.

  • اگر چند اکانت همستر کامبت دارید ، به هر اکانت یک کیف پول جدید متصل کنید . در واقع از یک کیف پول تون کیپر برای تمام اکانت های همستر خود استفاده نکنید . هر آدرس ولت برای یک اکانت همسترکامبت استفاده شود.

  • آخرین مهلت انتخاب روش برداشت توکن ها ۳۱ شهریور است . حتما تا قبل از آن روش کسب ایردراپ را انتخاب کنید .

  • اگر قبلا ولت تون کیپر را به بازی متصل کرده اید ، از وصل بودن و همچنین آدرس کیف پول خود مطمئن شوید .

  • جهت فروش توکن های همستر خود ، در صرافی آلما اکس عضو شده و احراز هویت سریع خود را انجام دهید . بعد از لیست شدن همستر در صرافی های خارجی ، امکان فروش همستر در آلما اکس نیز فراهم خواهد شد . معادل تومانی فروش همستر خود را در آلما اکس به سرعت دریافت خواهید کرد.