تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از آغاز عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه در تهران خبر داد و گفت: عرضه بنزین سوپر در تهران که وابسته به تحویل آن از سوی پالایشگاه‌های مربوطه به ماست، حداقل تا ۳ یا ۴ روز آینده ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش صدای بورس،فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران ، اظهار داشت: عرضه بنزین سوپر در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهران در روزهای اخیر آغاز شده است و حداقل تا ۳ یا ۴ روز آینده ادامه دارد.

وی افزود: هرچقدر پالایشگاه‌ها به ما بنزین سوپر تحویل دهند، ما عرضه می‌کنیم و ادامه عرضه بنزین سوپر نیز وابسته به تحویل از سوی پالایشگاه‌ها است.

به گزارش تسنیم، بعد از چندماه توقف عرضه بنزین سوپر، از دو روز گذشته تعداد محدودی از پمپ‌بنزین‌های تهران عرضه بنزین سوپر را آغاز کردند و رفته‌رفته به تعداد این جایگاه‌ها افزوده شده است.

جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین تهران تا پایان سال به ۱۱ باب می‌رسد

یاسمی همچنین در خصوص احداث جایگاه‌های بنزین کوچک و تک‌نازله در نقاط پرتردد تهران گفت: با همکاری شهرداری تهران، تاکنون مجوز احداث ۲۵ جایگاه کوچک و تک‌نازله صادر شده است که از این تعداد ۵ جایگاه به مدار بهره‌برداری وارد شده و ۶ جایگاه نیز در آستانه بهره‌برداری است به‌طوری که تعداد جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین در نقاط پرتردد تهران تا پایان سال به ۱۱ جایگاه می‌رسد.

وی ادامه داد: درخصوص ۱۴ جایگاه دیگر نیز، یا در مرحله آغاز احداث هستند و یا با پیشرفت‌های ۳۰ تا ۴۰درصدی در حال ساخت هستند.

منبع:تسنیم