عضو هیات مدیره کارگزاری آگاه گفت:آغاز پذیره نویسی صندوق املاک و مستغلات آگاه با نماد «کلید»، ازامروز به مدت ۴ روز انجام می‌شود.

مهدی گودرزی عضو هیات مدیره کارگزاری آگاه در گفت‌وگو با «صدای بورس»، به پذیره نویسی صندوق «کلید» اشاره کرد و گفت: آغاز پذیره نویسی صندوق املاک و مستغلات آگاه با نماد «کلید»، از امروز تا ۱۰مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی سقف میزان پذیره نویسی صندوق «کلید» را یک همت اعلام کرد و افزود: صندوق املاک و مستغلات بالغ بر ۷۰ سال است که در دنیا فعالیت می‌کند. این صندوق ها امکان دسترسی عموم مردم را به حوزه املاک و مستغلات با نقدینگی کم و کوچک فراهم کرده اند.

گودرزی ادامه داد: این صندوق ها اقدام به خرید، فروش، اجاره، بازسازی و بهسازی املاک و مستغلات می‌کنند و از این طریق براییونیت هولدر هایشان کسب ثروت می‌کنند. چرا که مدیران صندوق مجموعه حرفه ای در شناسایی املاک جذاب هستند.

عضو هیات مدیره کارگزاری آگاه در پایان به ویژگی های صندوق املاک و مستغلات اشاره کرد و گفت: مذاکرات خوب برای خرید ملک و همچنین توجه به ابعاد حقوقی، ثبتی و قانونی املاک و مستغلات می‌توانند به سرمایه‌گذاران اطمینان خاطر دهند که خرید و فروشی که انجام می دهند در فضای امن اتفاق خواهد افتاد. همچنین مردم می‌توانند با نقدینگی کم از پتانسیل های بازار سرمایه برخوردار شوند.