سرپرست امورسهام شرکت سپیدار سیستم آسیا دلیل افزایش رشد نماد سپیدار را افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران وسود انباشته برشمرد.

الهه جهان‌پناه در گفت‌وگو با «صدای بورس» بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، به دلایل رشد نماد این شرکت بورسی پرداخت و گفت:بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال،افزایش سرمایه سهم سپیدار از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران وسود انباشته به منظور تامین مالی مطابق با طرح‌های توسعه‌ای شرکت بوده است.

وی ادامه داذد: همین امر باعث شده تا سهامداران نسبت به این سهم رغبت نشان دهند و این نماد بر خلاف شاخص کل که این روزها روند نزولی به خود گرفته است ،مثبت شود.

سرپرست امورسهام شرکت سپیدار سیستم آسیا در خصوص زمان انجام افزایش سرمایه این شرکت گفت : انجام افزایش سرمایه یادشده در گرو موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده که در آینده نزدیگ برگزارخواهد شد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است افزایش سرمایه شرکت سپیدار سیستم آسیا به شرح زیر است:

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی بهراد مشار) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ,سود انباشته به منظور تامین مالی مطابق با طرح‌های توسعه‌ای شرکت ارائه می شود.