محمد فرخیان در مورد «اپ ترنج» گفت: افرادی که با فضای سرمایهگذاری و پلتفرمهای معاملاتی نا آشنا هستند میتوانند به راحتی از طریق این اپلیکیشن سرمایهگذاری کنند. ایده راهاندازی این اپلیکیشن با شناختی که ما از سرمایهگذاران صندوقهای ETF ترنج داشتیم شکل گرفت و سعی کردیم فرآیند ثبتنام، خرید و فروش صندوقها را برای سرمایهگذاران تسهیل کنیم.
وی افزود: در کنار خرید و فروش صندوقها در اپ ترنج، امکان مشاوره سرمایهگذاری هم فراهم کردیم که طی فرآیندی ریسک و اهداف سرمایهگذاری کاربر سنجیده و پیشنهاد سرمایهگذاری کاملا اختصاصی به وی ارائه میشود. همچنین در صورت تغییر تحلیلهای آینده بازار سرمایه، پیشنهادهای سرمایهگذاری بهروز شده و به سرمایهگذاران اطلاعرسانی میشود.
فرخیان در مورد محصول «آتیه کارکنان بامبو»، گفت: این سرویس با یک داشبورد سرمایهگذاری ارائه میشود که امکان سرمایهگذاری برای کارکنان آنها را فراهم میکند که با موافقت کارکنان شرکت، ماهانه مبلغی از حقوق آنها کسر و از جانب آنها سرمایهگذاری میشود.
مدیر محصول ترنج، افزود: سبد سرمایهگذاری هر فرد میتواند براساس ریسک و چشمانداز زمانی که دارد متفاوت باشد. این محصول یک داشبورد اختصاصی در اختیار تمامی پرسنل قرار میدهد تا میزان سرمایهگذاری و بازدهی آن را مشاهده کنند.
فرخیان افزود: تامین مالی جمعی یا «ترنج کراد»، محصول دیگر ترنج است که در نمایشگاه رونمایی خواهد شد. این محصول ۲ طیف مخاطب دارد، شرکتها و پروژههایی که بهدنبال تامینمالی هستند و افراد علاقهمند به سرمایهگذاری در این طرحها.
وی ادامه داد: این محصول ابتدا این امکان را برای شرکتهایی که به دنبال تامینمالی هستند فراهم میکند تا طرح و مدارک لازم را از طریق این محصول بارگذاری کنند. پس از بررسی و تایید، طرح فعال میشود و سرمایهگذاران میتوانند در یک فضای شفاف طرحهای مختلف شرکتها، سودآوری و… را بررسی و اقدام به سرمایهگذاری کنند.