آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ کرازی منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی از کلیه سهامداران خواست در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۹ شرکت کنند.

بر اساس انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده کرازی مشخص شد؛

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۹ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خیابان دکتر فاطمی غربی، بین خیابان سیندخت و جمالزاده، کوچه پروین، پلاک ۵، طبقه پنجم برگزار می شود حضور بهم رسانند.

دستور جلسه ؛ تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و سایر موارد است.

اصلاح مواردی از اساسنامه در خصوص افزایش سرمایه - سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع فوق العاده باشد.

سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً و یا از طریق وکیل با ارائه وکالت‌نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و با ارائه اصل کارت ملی و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی حضور به هم رسانند. توجه: درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنین کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر و تاریخ تولدنماینده معرفی شده در معرفی نامه، همراه با کارت ملی نماینده شخص حقوقی الزامی می‌باشد. به منظور رفاه حال سهامداران امکان حضور مجازی از طریق سایت شرکت به نشانی www.raziglass.com امکان‌پذیر و سهامداران محترم می‎‌توانند سوالات خود را همزمان و از طریق برخط مطرح کنند.