تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۲ اکتبر (اول آبان) قیمت بیت‌کوین با افت ۲.۱ درصدی روبه‌رو شد. در همین حال، ارزش بازار کریپتوکارنسی نیز ۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش صدای بورس به نقل از کریپتوبابلز، امروز قیمت بیشتر کریپتوهای بزرگ با کاهش همراه بود. بیت‌کوین به ۶۶ هزار و ۸۴۸ دلار رسید. اتریوم با ۳.۵ درصد افت به قیمت ۲۶۱۶ دلار دست یافت. بایننس و سولانا نیز به ترتیب ۳ درصد و ۱.۸ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند. ریپل، دوژکوین، کاردانو و شیبا اینو نیز در میان بازندگان بودند. در میان ۱۵ کریپتوکارنسی اول بازار، تنها ترون و چین‌لینک با افزایش قیمت روبه‌رو شدند.

در همین حال، ارزش بازار کریپتوکارنسی نیز شاهد افت ۲ درصدی بود. امروز ارزش بازار کریپتو به ۲ تریلیون و ۳۱۰ میلیارد دلار کاهش یافت. با این حال، ارزش معاملات روزانه با رشدی ۱۳.۳۵ درصدی از مرز ۸۳.۴ میلیارد دلار عبور کرد. امروز سهم بیت‌کوین از بازار کریپتوکارنسی با اندکی رشد به ۵۷.۱۸ درصد رسید. در حال حاضر ارزش بازار بیت‌کوین معادل یک تریلیون و ۳۲۰ میلیارد دلار و ارزش معاملات روزانه آن هم بیش از ۳۷.۶ میلیارد دلار است.

امروز شاخص «ترس و طمع» در بازار کریپتوکارنسی با افت نسبت به آغاز معاملات هفته، به ۵۷ واحد رسید که نشان‌دهنده رویکرد نسبتا خنثی است.

در جدول زیر، قیمت ۱۵ کریپتوکارنسی اول بازار را مشاهده می‌کنید.