۷۶ درصد از میم‌کوین‌هایی که اینفلوئنسرهای ارزهای دیجیتال در پلتفرم ایکس آن‌ها را تبلیغ کرده‌اند، اکنون بی‌ارزش شده‌اند.

به گزارش صدای بورس،طبق گزارش اخیر کوین وایر (Coinwire)، ۷۶ درصد از میم‌کوین‌هایی که اینفلوئنسرهای ارزهای دیجیتال در پلتفرم ایکس آن‌ها را تبلیغ کرده‌اند، اکنون بی‌ارزش شده‌اند. تنها ۱ درصد از این تبلیغات باعث رشد ۱۰ برابری ارزش توکن‌ها شده است.

این تحقیق بیش از ۱,۵۰۰ تبلیغ میم کوین توسط ۳۷۷ اینفلوئنسر را بررسی کرده است. نتایج نشان می‌دهد اینفلوئنسرهای کوچک‌تر با کمتر از ۵۰,۰۰۰ دنبال‌کننده، نتایج بهتری کسب کرده‌اند.

در مقابل، اینفلوئنسرهای بزرگ با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دنبال‌کننده، ضعیف‌ترین عملکرد را داشته‌اند. پس از سه ماه، ۸۶ درصد از میم کوین‌های تبلیغ شده ۹۰ درصد ارزش خود را از دست داده‌اند.

این یافته‌ها سؤالاتی را درباره مسئولیت اینفلوئنسرها در تبلیغ توکن‌های ارز دیجیتال مطرح می‌کند، زیرا اغلب سرمایه‌گذاران را گمراه کرده‌اند.

منبع:ارز دیجیتال