براساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، کلیه دستگاه‌ها از تاریخ اول تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند تا اطلاعات حقوق و دستمزد را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش صدای بورس،با توجه به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور که در ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۳ به تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون پنج ساله ششم توسعه ارسال شده است:

امکان اصلاح، بارگذاری و تایید نهایی اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه در فروردین لغایت آذر ماه و بارگذاری اطلاعات مربوط به دی ماه سال ۱۴۰۳ صرفاً در یک مرحله و طی روزهای ۱ الی ۱۵ بهمن ماه در سامانه ثبت حقوق و مزایا فراهم می‌شود.

بدیهی است مهلت ویرایش و بارگذاری اطلاعات قابل تمدید نبوده و پس از آن امکان بررسی درخواست‌های مطروحه وجود نخواهد داشت.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی به شرح زیر است:

منبع : تسنیم