پیش ‎بینی روند صعودی برای  سهم‌های ارزنده‌ بدون رشد

یک کارشناس بازار سرمایه در ارتباط با بررسی سهم‌های ارزنده‌ای که بی دلیل پایین آمده و از رشد عقب مانده‌اند، این سهم‌ها را برای سرمایه‌گذاری مناسب خواند و بازدهی خوبی را برای سهامداران این سهم‌ها پیش بینی کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از بورس نیوز، در بررسی روند بازار می‌توان به سهم‌های ارزنده‌ای اشاره داشت که بی دلیل پایین آمده و از رشد عقب مانده‌اند، البته این سهم‌ها برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب بوده و بازدهی خوبی نصیب سهامداران خواهند شد.  
 
تثبیت قیمت دلار به نفع اقتصاد کشور است
 
حامد فلاح، مدیرعامل کارگزاری سینا در ارزیابی روند معاملات بازار با اشاره به این موضوع که  بورس روندی زمانی را در پیش دارد گفت:  سهم‌هایی که بی‌دلیل پایین آمده یا در دوران رشد بازار، رشد نداشته‌اند، برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.

وی ادامه داد: سهم‌های بزرگ زیادی هستند که ارزندگی داشته و بازدهی خوبی نصیب سهامداران خواهند کرد.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اگر سرمایه‌گذار با تحلیل وارد گود بورس شده و معامله کند، به سودسازی نزدیک خواهد شد، افزود: سرمایه‌گذار باید آگاهانه و منطقی وارد جریان سرمایه‌گذاری بازارسرمایه شود بنابراین اگر برخی سهم‌ها که دچار افزایش قیمت داشتند، حال با اصلاح مواجه شدند و به نظر می‌رسد که نه ریزش زیادی در بازار خواهیم داشت و نه سودی هیجانی، بنابراین سرمایه‌گذار نباید رفتار هیجانی و خروجی غیرپیش‌بینی شده را از بازار به ضرر خود رقم بزند.

مدیرعامل کارگزاری سینا در ادامه عنوان کرد: سهم‌های ارزنده‌ای که تاکنون با رشد همراه نشده اما میزان میزان ارزندگی بالایی داشته و با ریزش زیادی نیز همراه شدند اصلا برای سهامداران جای نگرانی ندارد زیرا این سهم‌ها در حال رسیدن به روندی معقول برای صعود هستند و تا زمان برگزاری مجمع، بازدهی خوبی را نصیب سهامداران خواهند کرد. 

فلاح در خصوص تاثیر افزایش نرخ دلار بر بازار سرمایه اظهار داشت: احتمالی مبنی بر ایجاد تورم ناشی از سوی دلار در بازار چندان وجود نداشته و تحرک دلار بیشتر به‌دلایل فصلی آن مربوط است.

وی ادامه داد: اثر دلار بر "بورس" مشهود نیست و قیمت آن بر ۱۲ هزار تومان تثبیت شده اما؛ هر گونه افزایش نرخ دلار، تورم زا بوده و می‌تواند بسیار خطرناک باشد. 

مدیرعامل کارگزاری سینا در پایان عنوان کرد:دلار متغیری است که اگر بعد از رشد، با تثبیت همراه شود برای کل اقتصاد امری بهتر خواهد بود.

کد خبر 410252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =