ارزیابی رضایت مشتریان از نحوه خدمت رسانی

در بازدید سرزده مدیرعامل ایران خودرو از تعمیرگاه مرکزی و گفت و گوی مستقیم و تماس تلفنی با چند نفر از مشتریان، وضعیت خدمت رسانی و میزان رضایت از خدمات تعمیرگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس به نقل از  ایکوپرس،  فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو دربازدید سرزده از تعمیرگاه مرکزی شماره ۱ این شرکت، بر افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان و ارتقای سطح رضایت‌مندی آنان تاکید کرد. در این بازدید در گفت و گوی مستقیم و تماس تلفنی با چند نفر از مشتریان، وضعیت خدمت رسانی را بررسی و میزان رضایت از خدمات تعمیرگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
وی در بازدید از مرکز صافکاری و نقاشی تخصصی تعمیرگاه مرکزی و همچنین مرکز خدمت دهی به دارندگان خودروهای گیربکس اتوماتیک ایران خودرو ضمن ویژه خواندن امکانات ایجاد شده در این تعمیرگاه، خواستار ارایه طرح‌های زودبازده برای بهره برداری بیشتر از ظرفیت های موجود در این تعمیرگاه شد.
مقیمی همچنین بر افزایش بهره وری در تعمیرگاه مرکزی و ارایه طرح برای توسعه تعمیرگاه و افزایش سطح کیفیت خدمات به مشتریان تاکید کرد.
بابک سلاجقه مدیرعامل شرکت بازرگانی و خدمات همگام خودرو نیز در این بازدید توضیحاتی درباره خدمات تعمیرگاه مرکزی شماره یک به مدیرعامل ایران خودرو ارایه کرد.
وی گفت: این تعمیرگاه با ارایه خدمات تخصصی رنگ و بدنه با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن از جمله کوره‌های رنگ پیشرفته، خشک‌کن موضعی IR، میکسر تمام اتوماتیک، اتاق ترکیب و ساخت رنگ مطابق با استانداردهای روز اروپا و همچنین بهره‌مندی از رنگ‌های بسیار باکیفیت‌، سعی دارد ضمن تضمین کیفیت نهایی کار، زیبایی را به خودروی مشتریان بازگرداند.
سلاجقه با بیان این که کارکنان شاغل در بخش رنگ و بدنه دارای مدرک آموزشی و تاییدیه از شرکت معتبر اروپایی هستند گفت: خدمت رسانی به دارندگان محصولات ایران خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز بخش دیگری از خدمات تخصصی تعمیرگاه مرکزی شماره یک است.

کد خبر 410355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =