تولید ١٠ میلیون تن فولاد در  برنامه درازمدت

فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد در برنامه دراز مدت خود پروژه تولید ١٠ میلیون تن فولاد را برای فولاد مبارکه ، باتوجه به ظرفیت های فولاد هرمزگان در بندرعباس پیش ببرد .

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، حمیدرضا عظیمیان در بازدید از  فولاد هرمزگان گفت : در خصوص برنامه  فولاد مبارکه برای توسعه فولاد هرمزگان ، برنامه کوتاه مدت ما افزایش ١/٥ میلیون به ٢ میلیون تن تولید تختال هست و در مرحله دوم احداث یک خط نورد برای تولید پلیت میل .
در برنامه دراز مدت هم قصد داریم پروژه تولید ١٠ میلیون تن  فولاد را برای  فولاد مبارکه  ، باتوجه به ظرفیت های فولاد هرمزگان در بندرعباس پیش ببریم .
مدیرعامل شرکت  فولاد مبارکه تاکید کرد : ما به دنبال فعالیت های تکنولوژیک هستیم و قطعا بخش متالورژی و ریخته گری برای تولید محصولات جدیدو یا با کیفیت بسیار ضروری است و ما از برگزاری فعالیتهای علمی از جمله  اولین کنفرانس ریخته گری مداوم فولاد که در آذر ماه به همت شرکت  فولاد هرمزگان برگزار می شود حمایت می کنیم و اقدام بسیار مثبتی است . 
 عظیمیان درخصوص احداث  خط نورد ٢فولاد مبارکه  و ضرورت ایجاد آن گفت :قطعا این امر به صنعت کشور کمک خواهد کرد و امیدواریم قبل از پایان سال کار شروع شود .

کد خبر 410645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =