سه نمادی که بیش همه افزایش سرمایه دادند/ بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس امروز( 27 مرداد 99)

افراد حقیقی تا ظهر امروز ۵۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین بود.

به گزارش صدای بورس، حقوقی‌ها تا ساعت ۱۲:۰۰ امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۹ حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقیقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقوقی‌ها به سه درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "سیمان"، "ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی" و "مواد و محصولات دارویی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "خودرو و ساخت قطعات"، "مخابرات" و "محصولات غذایی و آشامیدنی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «سیتا»، «ارفع» و «بترانس» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «تاپیکو»، «غگل» و «وتجارت» معطوف بود.
امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۹۳ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۷ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۸۵۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 415451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =