نگاهی به سود و زیان چند شرکت بورسی/ رشد ۴۱ درصدی فولاد مبارکه

گزارش عملکرد ۵ ماهه چند شرکت بورسی منتشر شد که در میان آنها فولاد مبارکه با رشد ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و چند شرکت دیگر دارویی دیده می‌شود.

به گزارش صدای بورس، شرکت  فولاد مبارکه در ۵ ماهه منتهی به مرداد ١٣٩٩ از فروش محصولات خود ۲۱ هزار و ۸۴۴ میلیارد درآمد داشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رقم ۱۵۴۸۸ میلیارد تومان، رشد ۴۱ درصدی نشان می‌دهد.

فروش شرکت روز دارو در همین دوره مبلغ ۵۵ میلیارد تومان بود که ۱۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

شرکت داروسازی تولید دارو در ۵ ماهه منتهی به مرداد ١۴۴ میلیارد تومان از فروش محصولات خود درآمد کسب کرد که ۱۴۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

شرکت داروسازی امین به فروش ١٧٠ میلیارد تومانی در ۵ ماهه منتهی به مرداد ١٣٩٩ رسید که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال قبل ۱۹ درصد رشد دارد.

درآمد فروش ۵ ماهه شرکت پارس دارو ١۶٩ میلیارد تومان بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

چند شرکت دیگر

درآمد فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در ۵ ماه نخست سال ١٣٩٩ با رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۵٩٨٠ میلیارد تومان رسید.

در گزارش اصلاحیه دوره ٣ماهه منتهی به خرداد ١٣٩٩ شرکت پالایش نفت لاوان سود هر سهم شرکت از ۴٣٧ ریال به ٨۶٠ ریال افزایش یافت. در گزارش اصلاحی سود شرکت ٩٧ درصد افزایش یافته است.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در ٣ ماهه منتهی به مرداد ٩٩ برای هر سهم ١٣ ریال زیان محقق کرد. این شرکت در این مدت ٧ میلیارد ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

شرکت پالایش نفت اصفهان در گزارش اصلاحی عملکرد ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٩ برای هر سهم ۴٩۶ریال سود محقق کرد که در گزارش قبل ٣١۵ ریال اعلام شده بود. هم چنین زیان ناخالص محقق شده در گزارش قبل ۵٩٢ میلیارد تومان اعلام شده بود که در گزارش جدید به ۵۶۴ میلیارد تومان سود تبدیل شده است.

درآمد فروش ٧ ماهه منتهی به مرداد ١٣٩٩ شرکت سیمان ایلام ٩٢ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد دارد.

کد خبر 416179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =