تعیین و تکلیف جاماندگان سهام عدالت در مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رسیدگی به وضعیت 20 میلیون نفر جاماندگان سهام عدالت به عنوان اولویت کوتاه مدت مجلس یاد کرد و گفت: مصوبه کمیسیون اقتصادی در این خصوص به صحن علنی ارسال شده است.

به گزارش صدای بورس،‌ محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه اولویت کوتاه مدت مان کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت است،‌ گفت: 20 میلیون نفر جامانده سهام عدالت هستند و مصوبه‌ای در این خصوص از سوی کمیسیون به صحن علنی ارسال شده و در نوبت طرح در صحن علنی مجلس است.

وی افزود: مسائل مرتبط با اصلاح ساختاری اقتصادی در مجلس دنبال می‌َشود و اولین برنامه در این بخش مربوط اصلاح نظام ساختاری مالیاتی است. اولین  اقدام در این بخش نیز ایجاد تصمیماتی برای مالیات بر عایدی و مالیات بر درآمد است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصلاح ساختار بانکداری و بانک مرکزی هم به عنوان اولویت‌های دیگری مطرح است.

در بخش دیگری این نماینده مجلس اظهار کرد: به دنبال این هستیم با استفاده از مصوبه کمیسیون موضوع دسترسی به ساختار مالیاتی را برای بودجه سال 1400 دنبال کنیم.

پورابراهیمی سپس گفت: گزارش نظارتی کمیسیون اقتصادی درباره بازار سرمایه هم روز دوشنبه -24 شهریور- در کمیسیون مطرح شد و هفته آینده اولین گزارش نظارتی کمیسیون درباره بازار سرمایه در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

کد خبر 416597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =