استخدام در نهادهای مالی

یکی از شرکت های مشاور سرمایه گذاری آگهی دعوت به همکاری(مسئول دفتر) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: مدرک تحصیلی مورد نیاز این شغل  کارشناسی با سابقه کاری حداقل ۲ سال در نهادهای مالی است.

شرایط اداری این کار مسلط  بودن به امور اداری، مسلط به نرم افزار Office و اتوماسیون اداری، مسلط به شیوه نامه نگاری اداری، سیستم بایگانی است.

همچنین سایر شرایط ویژه این شغل  آشنایی با بازار سرمایه، متعهد، پیگیر، دارای انگیزه، دارابودن قدرت تعامل بالا، دقیق و منظم در انجام امور محوله است.

علاقمندان میتوانند رزومه خود را با ذکر عنوان  «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال نمایند :

job.investopedia@gmail.com

کد خبر 422443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =