ایران‌مال می‌تواند مهم‌ترین جاذبه گردشگری تهران شود

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: مجموعه‌ای همچون ایران‌مال در جذب گردشگر بین‌المللی و داخلی بسیار تاثیرگذار بوده و با افتتاح بخش‌های اقامتی و سلامتی میزان مخاطبان بین‌المللی آن به شدت افزایش می‌یابد.

به گزارش صدای بورس، علی رفیعی اظهار کرد: در سطح جهانی گردشگران برای انتخاب مقصد سفر به انگیزه‌های مختلفی نیاز دارند که یکی از این انگیزه‌ها بازدیدهای تجاری و خرید است. وجود مال‌هایی همچون بازار بزرگ ایران در تهران می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه در گردشگران خارجی و داخلی داشته باشد.

معاون گردشگری اداره کل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: تهران برای گردشگران خارجی و داخلی مقصد بسیار جذابی است که در ایام عید نوروز بسیاری از هموطنان تهران را با توجه به کاهش ترافیک و آب و هوای بسیار مناسب انتخاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین بسیاری از هموطنان تهران را برای خرید در ایام عید نوروز انتخاب می‌کنند که بازار بزرگ ایران می‌تواند به عنوان یک مجموعه چندمنظوره پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد. این بازار تا به امروز حجم قابل توجهی مخاطب داشته که به مرور زمان و افتتاح بخش‌های مختلف همچون بخش‌های اقامتی و سلامت درمانی بر حجم مخاطبان داخلی و خارجی آن افزوده خواهد شد.

کد خبر 422531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =