به گزارش صدای بورس، علی رفیعی اظهار کرد: در سطح جهانی گردشگران برای انتخاب مقصد سفر به انگیزههای مختلفی نیاز دارند که یکی از این انگیزهها بازدیدهای تجاری و خرید است. وجود مالهایی همچون بازار بزرگ ایران در تهران میتواند تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه در گردشگران خارجی و داخلی داشته باشد.
معاون گردشگری اداره کل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: تهران برای گردشگران خارجی و داخلی مقصد بسیار جذابی است که در ایام عید نوروز بسیاری از هموطنان تهران را با توجه به کاهش ترافیک و آب و هوای بسیار مناسب انتخاب میکنند.
وی تصریح کرد: همچنین بسیاری از هموطنان تهران را برای خرید در ایام عید نوروز انتخاب میکنند که بازار بزرگ ایران میتواند به عنوان یک مجموعه چندمنظوره پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد. این بازار تا به امروز حجم قابل توجهی مخاطب داشته که به مرور زمان و افتتاح بخشهای مختلف همچون بخشهای اقامتی و سلامت درمانی بر حجم مخاطبان داخلی و خارجی آن افزوده خواهد شد.
نظر شما