به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی، حداقل ۳ سال سابقه کار مفید و مرتبط، تسلط به آفیس، تسلط به تنظیم نگارش نامه های اداری، تنظیم صورت جلسات، آشنایی کامل به امور اداری و تشکیلات، برقراری ارتباط با کارکنان و مشتریان، پاسخگویی و مدیریت تماس های تلفنی، ثبت و بایگانی اطلاعات است.
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Hr@aaicco.ir
بیشتر بخوانید:
نظر شما