استخدام مسئول دفتر

یکی از شرکت های هلدینگ مالی آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط، توانایی پاسخگویی و مدیریت ارتباطات مدیریت، برنامه ریزی و مدیریت جلسات مدیران، پاسخگویی و مدیریت مکاتبات دفتر مدیریت، آشنا به نرم افزارهای Microsoft office، منظم، منضبط، خوشرو و دارای روحیه کار تیمی و آشنا به زبان انگلیسی است.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
E.n.tomraee@gmail.com

بیشتر بخوانید:

استخدام معامله گر اوراق بهادار

استخدام کارشناس تولید محتوا

استخدام معامله گر اوراق بهادار

استخدام مسئول دفتر

استخدام کارشناس صندوق های بازارگردانی

کد خبر 427024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =