به گزارش صدای بورس،براساس اسناد رسمی، کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان زیرمجموعه شرکت بیمه ایران طی دو سال و نیم گذشته موفق به ارتقای ۶۰ پلهای رتبه خود شده است به نحوی که اکنون در بین ۱۰ کارگزاری برتر صنعت جای دارد. مهدی رباطی، رئیس هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت نیز پیش از این اعلام کرده بود که کارگزاری با بهرهمندی از بدنه مدیران اقتصادی باتجربه و متخصص و همچنین پرسنل باسابقه به جایگاههای برتر خواهد رسید.
پایبندی به شفافیت اقتصادی یکی از رموز موفقیت کارگزاری بورس بیمه ایران بوده است به نحوی که این شرکت با ارائه گزارشات منظم و شفاف، همواره خود را در پیشگاه قضاوت و دادگاه مشتریان قرار داده است. مرکز تماس مشتریان شرکت در همین راستا در شهریورماه ۹۹ راهاندازی شد تا برقراری ارتباط با مشتریان و دریافت نظر و شکایت آنها در یک فرآیند منسجم قرار گیرد و مانعی برای خسارت یا تخلف احتمالی شود. نتیجه این قبیل اقدامات به افزایش ۶ هزار برابری تعداد مشتریان فعال کارگزاری انجامید و در نهایت منجر به رشد خیرهکننده ۱۱۴۰۰ درصدی ارزش معاملات اوراق بهادار کارگزاری بورس بیمه ایران (خرید و فروش سهام توسط مشتریان) شد و از مرز یک میلیون میلیارد ریال فراتر رفت.
کارگزاری بورس بیمه ایران اعتقاد دارد که بزرگترین امانت شرکت، اعتماد شهروندان است که این مهم جز با رعایت قوانین و ایجاد شفافیت و مبارزه با سواستفادههای مالی به دست نمیآید. در همین راستا تمام خدمات ارائهشده توسط شرکت مانند اعطای غیرحضوری کد آنلاین و کد بورسی، اعطای اعتبار معاملاتی، انجام معاملات بورس اوراق بهادار، کالا و انرژی، ارائه تحلیلهای بنیادی و تکنیکال، برگزاری دورههای آموزش بورسی، تاسیس شعب متعدد و ... بر مبنای شفافیت و اعتماد متقابل با مشتریان استوار شده است؛ رشد ۶۹۰۰ درصدی سود عملیاتی کارگزاری، نتیجه حرکت در این مسیر است.
براساس اهداف پیشبینی شده، کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان زیرمجموعه شرکت سهامی بیمه ایران که در قامت یک شرکت دولتی در راستای اهداف و برنامههای وزارت اقتصاد پیش میرود، به مسیر خود در جهت برنامههای تدوینشده ادامه خواهد داد تا بیش از گذشته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و در جایگاههای بالاتر صنعت بورس کشور بایستد .
نظر شما