۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
«تبرک» واگذار کرد

شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک، واگذاری یک قطعه زمین خبر داد

به گزارش صدای بورس، شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک با نماد «تبرک» و با سرمایه ثبت شده ۲۲۳۱۵۰۴ میلیون ریال، با انتشار اطلاعیه‌ای با اهمیت از گروه ب در سامانه کدال از فروش دارایی های ثابت شرکت فرعی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ خبر داد.

شرکت فرعی اخشان خراسان (سهامی خاص) اقدام به واگذاری یک قطعه زمین به مبلغ ۲۶۲,۰۰۰ میلیون ریال و به بهای تمام شده ۳۲,۰۰۰ میلیون ریال نموده که از این بابت مبلغ ۲۳۰,۰۰۰ میلیون ریال سود شناسایی شده است.

کد خبر 428108

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • روند صعودی درآمد فروش محصولات تبرک

    روند صعودی درآمد فروش محصولات تبرک

    هفته‌نامه بورس: جلسه معارفه گروه کارخانجات صنعتی تبرک با نماد «تبرک» با حضور مدیرعامل و برخی از مدیران ارشد این مجموعه با همراهی اصحاب رسانه و اهالی بازار سرمایه چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد تا مدیران این شرکت اطلاعاتی را در خصوص قابلیت‌های برند تبرک، زیرمجموعه‌های این شرکت، فروش محصولات، اهم اقدامات انجام شده گروه کارخانجات صنعتی تبرک، برنامه‌های آتی این گروه، صورت‌های مالی سود و زیان تلفیقی و پیش‌بینی سود و زیان سال جاری به سهامداران و اهلی بازار سرمایه ارایه دهند.

  • ۶ میلیون ریال درامد عملیاتی" تبرک" طی سه ماه !!!

    ۶ میلیون ریال درامد عملیاتی" تبرک" طی سه ماه !!!

    گروه کارخانجات صنعتي تبرک در سه ماه نخست سال مالی ۹۷ مبلغ ۶ میلیون ریال درامد عملیاتی داشته و در نهایت توانسته یک ریال زیان برای هر سهم شناسایی کند.

  • تحلیلی بر تحولات مهم «تبرک»

    تحلیلی بر تحولات مهم «تبرک»

    آخرین تحولات مهم هلدینگ تبرک با برنامه‌هایی از جمله انتقال نماد به فرابورس و افزایش سرمایه ۲۴۷ درصدی دو زیرمجموعه و خرید کارخانه جدید و... همراه شده است.

  • "تبرک" امروز معرفی می شود

    زمان احتمالی عرضه اولیه

    "تبرک" امروز معرفی می شود

    در پی درج نماد هلدینگ غذایی تبرک در بازار دوم معاملات فرابورس، امروز آخرین وضعیت علمیاتی و مالی این شرکت توسط مدیران به سهامداران اعلام می شود تا طی روزهای آینده و احتمالا” هفته آینده ، آماده عرضه اولیه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =